Wydruk Baner reklamowy
Opis
Baner reklamowy jako szyld i reklama w miejscu sprzedaży
Współcześnie jednak oferta firmy zmienia się częściej, czasem trzeba coś szybko zareklamować. Wtedy lepiej niż malowana elewacja sprawdzi się baner. Reklamę banerową można umieścić na siedzibie firmy lub w jej pobliżu, by spełniała funkcję widocznego z daleka szyldu i zaproszenia do placówki handlowej.
Pośrednicy w handlu nieruchomościami często wykorzystują je na elewacjach budynków czy mieszkań do sprzedaży, deweloperzy z banerów reklamowych tworzą ogrodzenia nowych inwestycji w trakcie budowy.
Baner w miejscu eventu
Baner reklamowy warto też powiesić w miejscach eventów, wydarzeń publicznych, konferencji, spotkań biznesowych czy targów. Podkreśli obecność firmy na wydarzeniu.
Jeśli firma jest jego sponsorem, baner wydaje się nieodzowny. Uczestnicy wydarzenia doceniają firmy wspierające, wpływa też to na wizerunek marki, szczególnie w mniejszych miejscowościach.
W przypadku banerów reklamowych jako formy reklamy zewnętrznej należy zadbać o wyróżnienie. Warto poświęcić większą uwagę kreacji. Podobnie jak czynią to wielkie marki, reklama taka powinna służyć celom wizerunkowym, zawierając jedynie niezbędne elementy informacyjne.
Banery reklamowe umieszczane w pasie drogowym, na płotach muszą uwzględniać to, że przejeżdżający mimo nich kierowca – potencjalny klient – ma tylko kilka sekund, by zapoznać się z komunikatem.
Dlatego warto postawić na wyraziste hasło i atrakcyjną grafikę. Nie należy przesadzać z ilością tekstu, nie prezentować pełnej oferty, ale zastanowić się, jaka jest główna potrzeba klienta i jak ją firma zaspokaja. To właśnie w formie hasła powinno znaleźć się na banerze. Atrakcyjna grafika zaś będzie dopełnieniem przyciągającym wzrok.
Banery reklamowe umiejętnie rozmieszczone na terenie miejscowości mogą wpływać na decyzje zakupowe klientów. Jeden baner, o którym wszyscy mówią, ma siłę marketingu szeptanego. Informacja o nim rozejdzie się jak wirus. W tym wypadku trzeba postawić jednak na odważną kreację, budzącą kontrowersje lub powalającą swoją warstwą wizualną. Jeśli firma ze względu na wizerunek nie może pozwolić sobie na zbyt kreatywny przekaz, warto wykorzystać kontekst lub częstotliwość występowania reklamy. Ważne jest, by marka pozostała w pamięci klienta, gdy znajdzie się w sytuacji wyboru.